Obserwatorzy

sobota, 7 stycznia 2012

Zaczynamy Nowy Rok

Nowy  Rok,nowe robótki, ale najpierw to co zaczęłam w starym roku,a skończyłam teraz. W niedzielę dokończyłam szaroburą tunikę,rozmiar nie mój,ale lepiej wygląda na ludziu



Na ostatnim zdjęciu chusta haruni,którą zrobiłam do końca powtórzeń i zostawiłam na jakieś pół roku,bo dokończenie wydawało mi się strasznie trudne.A jak wzięłam to znowu i spojrzałam dokładnie na opis i schemat,to stwierdziłam,że nie jest tak strasznie.Wystarczyło dwa razy po kilka godzin i oto jest moja haruni!
przed blokowaniem


to już po blokowaniu



nie jest duża ,ale tak miało być

na dziś to tyle,kiedyś napiszę coś o tym różowym...

9 komentarzy:

  1. śliczna chusta i tuniczka :)) i bardzo jestem ciekawa tej różowej bluzeczki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta -warto było się potrudzić.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach Ty zdolna bestio!
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. A chusta niezwykle udana - przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jest przepiękna ta tuniczka!!!Wygląda tak srebrzyście!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tunika podoba mi się, chusta też, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne tuniki robisz, chusty też zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za miłe komentarze,aż chce się dziergać szybciej

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, zarówno tunika, jak i chusta:)

    OdpowiedzUsuń