Obserwatorzy

wtorek, 28 listopada 2017

Kolejna poduszka czyli szydełko tunezyjskie zadanie nr 5

Wszystko zawarte w tytule - szydełko , kolejne zadanie i znowu poduszka w moim wykonaniu !
Zadanie ciekawe , intrasja - taki żakard na szydełku . Myślałam , że się nie wyrobię , bo po drodze kończyłam kilka innych prac . Jednak udało się i jest gotowa :


Robótka rzeczywiście naciąga wzór w górę , po drodze jeszcze zgubiłam kilka oczek , więc poduszka nie jest równa . Ale nie rzuca się to  zbytnio w oczy .
Wzór z netu , dodałam tylko liście i  gałązki .



 
zamek wyszyty ręcznie , nieco faluje      
  

          tył poduszki w spokojnych barwach ,  ( aż tak krzywa nie jest  )  ,  tak się ułożyła


                                                   obowiązkowy banerek

Zdjęcia nie zbyt fajne ,ale kiepskie światło , nie mogłam czekać na lepsze .
Pozdrawiam serdecznie , pa !

14 komentarzy:

  1. bardzo ładna podusia ,moja młodsza córka jest zakochana w sowach ,nawet ma swoją podopieczną i ją utrzymuje,może jej dziergnę ale na zwykłym szydełku.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam sowy , w każdej postaci !Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Fantastyczna poduszka! Sówka z serduszkiem jest po prostu śliczna. Podobają mi się też kolory jakie wybrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serduszko mnie zainteresowało ,dlatego wybrałam ten wzór . Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Grunt , że nie widać co zrobiłam źle ! Efekt końcowy jest ok , więc mi pasuje . Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  4. Sów nigdy za wiele :-) Pomysł na poduszkę świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ! Miejsce dla kolejnej sowy zawsze się znajdzie !Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Super! Bardzo mi się podoba! Sówki kocham :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto ich nie kocha ! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie !

      Usuń