Obserwatorzy

sobota, 14 stycznia 2012

Kolejna tunika i ...

Skończyłam następną tunikę.Tym razem w kolorze ciepłego brązu.Na zdjęciach tego oczywiście nie widać,bo pogoda nie sprzyjała dziś fotografowaniu.Od rana pada śnieg,z małymi przerwami,a ciemno tak,że trzeba światło zapalić aby coś dziergać.





Na żadnym zdjęciu nie ma odpowiedniego koloru. Zresztą same zdjęcia są kiepskiej jakości,za co przepraszam estetów,lepiej dziś się nie dało.
Sposób wykonania jak zwykle,zmieniłam tylko wzór środkowy.Znalazłam go w gazecie Sandra extra nr 6 z 2008 roku.,model 9.Nie podobał mi się z prawej strony, za to na lewej wygląda lepiej.I tak mam nowy motyw.Teraz się suszy,jak będzie można go ubrać,to postaram się o zdjęcia na ludziu.

A na drutach kolejna chusta :  frozen leaves by Anusia
kolor jasnoniebieski,więc to będą" lodowe liście"


Po szczęśliwym zakończeniu poprzedniej chusty postanowiłam się zmierzyć z tą ,równie piękną, choć inną.Na razie jestem na końcu podstawowego schematu,brakuje mi 2 rzędów i powinnam zacząć 2 schemat,ale chyba dorobię jeszcze 2 liście,bo wyszło tego mało.Może gdybym wzięła grubsze  druty to by było dość,ale robię na 4, a efekt widać,za małe!Więc czeka mnie jeszcze trochę dziergania tej chusty.
Dziękuję,że mnie odwiedzacie, pozdrawiam ciepło,choć za oknem mały mrozik, pa.

P.S. postaram się zawsze podawać źródło wzoru,czy modelu,aby nie posądzono mnie o kradzież.Zgadzam się z tym,że należy szanować cudzą własność i nie zamierzam przypisywać sobie zasług innych.

3 komentarze: