Obserwatorzy

poniedziałek, 19 lutego 2018

Szydełko tunezyjskie - zadanie nr 8

To już 8 zadanie ! Szybko zleciało !
Tym razem biżuteria .... Najbardziej przypadła mi do gustu bransoletka z koralikami ...
Stworzyłam więc swoją wersję  :


Tak wygląda tył


To w świetle dziennym , kolory bardziej zbliżone


W towarzystwie ozdób wielkanocnych ;


 Beva pewnie rozpoznała  "swoje " jajko , chociaż wzór nie jest dokładnie ten sam



 Bransoletka nie wyszła może idealnie , jak widać nieco ją skręca , ale mi się podoba . Do letnich strojów będzie idealna !

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pomysł nie mój, inspiracje podsunęła Beata w ramach zadania .Ale dobór materiałów mój. Dziękuję i pozdrawiam sedecznie

      Usuń
  2. U Ciebie już wiosna w pełni!
    Podziwiam, że ciągle uczysz się czegoś nowego - i co najważniejsze - świetnie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ,trzeba trenować szare komórki ,mogą się przydać !!! Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa !Pozdrawiam

      Usuń
  3. No może nie całkiem super ale jaka pomysłowa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze musi być idealnie ,liczy się to ,że jest i mi się podoba .Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Świetna bransoletka. Ja też myślałam o takiej bransoletce ale nie mam odpowiednich koralików (te które mam są zbyt drobne).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wybór koralików duży...Dziękuję i pozdrawiam serecznie

      Usuń
  5. Świetna! Piękna słoneczna, idealna na lato! To nie było proste zadanie, a wyszło cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. To było nieco trudne zadanie ,koraliki nie chciały mnie słuchać i układać po mojemu ! Ale dałam radę ! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyszła:)Chyba tylko mnie te koraliki nie chciały słuchać.
    Jeśli jakiś drugi komentarz się pokazał, to przez przypadek, cos mi komputer szfankuje albo internet.

    OdpowiedzUsuń