Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2018

Pszczółka Maja -po raz drugi

Tym razem tylko Maja , bez swego przyjaciela .
Pierwszy raz wykorzystałam wzór tutaj
Powstała z włóczki Kotek , wyszła więc słusznych rozmiarów , całe 38 cm !


Skrzydełka zrobiłam z cienkiej włóczki , przez to są bardzo wiotkie , ale o to mi chodziło



Jestem zadowolona z głowy maskotki , tym razem bardziej mi się podoba


Włosy zrobiłam innym odcieniem -  jaśniejszym , ale w słońcu nie jest to widoczne !
Elementów na włosy jest oczywiście mniej niż w oryginalnym wzorze , nie chciałam przeciążać głowy .
Zużyłam prawie po całym motku 2 odcieni żółtego i  trochę mniej niż pół brązowego Kotka .
Kolejna maskotka wyczarowana !
Pozdrawiam serdecznie , pa !

11 komentarzy:

  1. Jest rewelacyjna! Już planuję ją zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ! Lepiej użyć włóczki grubości Kotka , czyli 300 m w 100 g lub zbliżonej , moim zdaniem , bo lepiej się prezentuje .Link do wzoru znajdziesz przy poprzedniej pszczółce .Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! też mi się podoba ,mam ochotę zrobić następną , tylko czasu brak !Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  3. Urocza ta Maja i takich konkretnych rozmiarów.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. czarodziejka :) a maskotka pewnie ucieszy jakiegoś malucha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już znalazła nowy dom u swojej imienniczki ! Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń