Obserwatorzy

piątek, 26 kwietnia 2013

Robótkowo i nie tylko

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa !
Udało mi się wreszcie skończyć szydełkowy obrus na stół  "ogrodowy",który zaczęłam jeszcze w zeszłym roku. Brakowało kilku godzin , żeby był gotowy wcześniej , ale teraz się zawzięłam i jest :



Teraz mogę już usiąść przy moim "robótkowym" stole .
Wiosna spóźniona przyszła w końcu i do mnie :



             Jedyny u mnie krzak forsycji wreszcie obsypany kwiatami .
A na froncie papierowej wikliny kolejna rzecz gotowa , to pojemniczek na długopisy albo coś podobnego.
Tym razem plotłam od początku , dno wyszło już lepiej i góra jest z mniejszą ilością dziur .
Tak wyglądał w "stanie surowym" :


A tak po dwukrotnym malowaniu farbą akrylową , potem naklejanie serwetki i znowu dwukrotne malowanie , tym razem lakierem akrylowym. To moja pierwsza przygoda ze sztuką decoupege .





Górne wykończenie pojemniczka nie bardzo mi się podoba ,ale nie jestem geniuszem ,nie wychodzi pięknie za pierwszym razem .Ogólnie jestem zadowolona z końcowego efektu .
Pozdrawiam serdecznie , pa !

16 komentarzy:

  1. Obrus robi wrażenia i kolorki ma piękne :) Koszyczek super i decu zrobiłaś na nim. Wyszło bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wypracowany, wesoły obrus równie dobrze może być narzutą na łóżko, jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotnie to miała być narzuta,ale ze względu na ciężar zmieniłam plany.To wykorzystanie zalegających wszędzie resztek włóczek o zbliżonej, niemałej grubości,dlatego ma swoja wagę.Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetny obrus , podoba mi się twój pomysł, chyba skopiuję!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiuj do woli!Jak się podoba to do roboty,dobry sposób na utylizację resztek.Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Obrus jest imponujący!!! Fajne połączenie wzorów i kolorów :) Sama właśnie zabrałam się za szydełkowe fale i uwielbiam ten wzór, czysta poezja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór jest wspaniały,wychodzi pięknie niezależnie od użytej włóczki!Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Przepiękny! I jako obrus i jako narzuta czy koc piknikowy! Naprawdę się napracowałaś! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Pracy sporo,ale jestem zadowolona,że udało mi się go skończyć,pozdrawiam!

      Usuń
  6. fajny obrus taki kolorowy podziwiam za cierpliwość do szydełkowania pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się będzie chciało zasiąść przy takim stole .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!W końcu spędzę przy nim wiele pogodnych dni!Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Będziesz teraz miała fikuśne miejsce do rbótkowania w ogrodzie :) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie tak sobie pomyślałam,od razu widać czym zajmuję swoje ręce.Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń