Obserwatorzy

sobota, 30 lipca 2011

Co to za pogoda!!!

Nie mam już cierpliwości do tej pogody,co to jest?Lipiec ,a ciągle albo deszcz,albo burza i do tego wcale nie jest ciepło.Jak to określił prezenter w Radio 90,mamy nowy miesiąc-LIPCOPAD. Zgadzam się pogoda bardziej listopadowa.Aby rozweselić sobie te ponure dni,wrzuciłam na druty wesołe włóczki i powstaje coś takiego,radosnego:
sweterek z dekoltem



kolory nie są aż takie mocne jak na zdjęciach,tylko bardziej pastelowy jest ten róż,ja go nazywam "świnkowy".Nie chciałam,aby było po samą szyję,więc zrobiłam coś takiego.Trochę nie bardzo mi się podoba wykończenie przy brzegu,bo u góry jest jednokolorowe a niżej w paski,ale może być.W końcu to sweterek po domu,bo już trochę zimno rano,jak wstaję.Popołudniu grzeją kaloryfery,więc jest cieplutko.To jest zaleta mieszkania w domu,można zagrzać sobie,kiedy jest to potrzebne,a kto mieszka w bloku,niestety nie .Mam nadzieję,że jeszcze będzie lato w tym roku!!!

4 komentarze:

  1. lubię taką pogodę latem - można wtedy zakopać się pod kocem z drutami w rękach i popijać pyszną herbatkę i jest miło, ale jak to trwa dłużej niż dwa dni, to kiepsko... a trwa tak długo, że już zwątpiłam,że będzie lato tego lata :(

    ślicznie wyglądasz w niebieskiej bluzeczce z poprzedniego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy sweterek. A pogoda taka na dzierganie może?

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda robótki idą szybciej,ale lubie robić siedząc w ogrodzie,jak jest w miarę ciepło,a teraz sie nie da,znowu leje od rana!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ta pogoda tez mnie męczy strasznie. Gdzie to lato. Fajny sweterek w radosnych kolorkach

    OdpowiedzUsuń