Obserwatorzy

niedziela, 10 września 2017

Torebka - szydełko tunezyjskie - entelac


Gdy zobaczyłam zadanie nr 3 u Bevy  , wpadła mi w oko ta   torebka Abi Millard . 
Ale najpierw zrobiłam poduszkę , którą już pokazywałam .
Potem zaczęłam rozpracowywać , jak zrobić ten ukośny entrelac  . W końcu jakoś do tego doszłam dzięki filmikom .
Torebkę zrobiłam wg opisu Abi , prawie  , bo dodałam trochę od siebie  .
Oto moje dzieło :




Zapięcie na zamek , najpierw wszystko zszyłam ręcznie , potem poprawiłam na maszynie :


Podszewka wszyta tylko ręcznie , żeby po prawej stronie nie było widać  :


Tak wygląda moja wersja dna torby , w oryginale wydawało mi się za płaskie jak na moje potrzeby :


Dwa rzędy zrobiłam jeszcze raz , osobno i doszyłam , żeby się nie wywijało :


 Torba wydawała mi się trochę "łysa " , więc zrobiłam na szydełku kwiat :


Wymiary torebki - 40 cm x 25 cm , włóczka Kotek
Torebkę zgłaszam do zadania nr 3


Pozdrawiam serdecznie , pa !

25 komentarzy:

  1. Już nie jesteś początkująca:) Piękna torba:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Szydełko tunezyjskie nadal jest dla mnie nowością , ściegi i metody muszę podglądać u innych . Ciągle się uczę czegoś nowego .Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  2. Pięknie wygląda i te kolory no ślicznie💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory moje ulubione , wszelkie niebieskości to jest to , co lubię ! Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  3. Rewelacyjna torba, pięknie wykonana:) Świetnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna torebka, perfekcyjne wykonanie z dbałością o każdy szczegół.Wiele robótek i nie tylko, tutaj sie zmieści.Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wiele pomieści ,to zdecydowanie duża torba . Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Ślicznie wyszła,świetna będzie na kolejne lato. wielkie brawo za wykonanie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ! Jeszcze zaklinam lato - noszę ja mimo deszczowej pogody ! Ale niedługo pewnie pójdzie na przeczekanie ...do następnych ciepłych dni !Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam,komp mi się zawiesił nie tu miałam napisać

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, cudowna, zachwycająca! Taką torbę chciałabym mieć!
    Nie wiem czy się nie mylę, ale niebieskości chyba najczęściej występują w naszych pracach na tunezyjskie zadania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Niebieski to mój ulubiony . Jak znajdziesz trochę czasu , to możesz sobie tez zrobić torebkę , potrafisz ! Pozdrawiam

      Usuń
  9. Cudowna torebka, przepiękna i do tego w moich ulubionych błękitach. Super jest. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba jest po prostu przepiękna! Podoba mi się o wiele bardziej niż oryginał.
    Zastanawiam się tylko dlaczego przegapiłam ten post. I dlaczego z żabki zniknął link do poduszki. Podejrzewam, że zamiast dodać nowy link zmodyfikowałaś poprzedni link. Staram się aby w ustawieniach była możliwość dodawania nieograniczonej liczby linków więc gdybyś miała kiedyś problem z dodaniem drugiego linka to pisz (albo maila albo w komentarzu).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie wiem czemu zniknęło to z poduszką. Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  11. Ale cudo!!!! Przepiękna jest ta torba i ma boskie kolorki, aż Ci jej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną torbę zrobiłaś, z taką dbałością o detale :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !Detale są taką wisienką na torcie , warto się przyłożyć . Zresztą doskonale o tym wiesz , Twoje prace są takimi "wisienkami" Pozdrawiam

      Usuń