Obserwatorzy

niedziela, 10 września 2017

Torebka - szydełko tunezyjskie - entelac


Gdy zobaczyłam zadanie nr 3 u Bevy  , wpadła mi w oko ta   torebka Abi Millard . 
Ale najpierw zrobiłam poduszkę , którą już pokazywałam .
Potem zaczęłam rozpracowywać , jak zrobić ten ukośny entrelac  . W końcu jakoś do tego doszłam dzięki filmikom .
Torebkę zrobiłam wg opisu Abi , prawie  , bo dodałam trochę od siebie  .
Oto moje dzieło :




Zapięcie na zamek , najpierw wszystko zszyłam ręcznie , potem poprawiłam na maszynie :


Podszewka wszyta tylko ręcznie , żeby po prawej stronie nie było widać  :


Tak wygląda moja wersja dna torby , w oryginale wydawało mi się za płaskie jak na moje potrzeby :


Dwa rzędy zrobiłam jeszcze raz , osobno i doszyłam , żeby się nie wywijało :


 Torba wydawała mi się trochę "łysa " , więc zrobiłam na szydełku kwiat :


Wymiary torebki - 40 cm x 25 cm , włóczka Kotek
Torebkę zgłaszam do zadania nr 3


Pozdrawiam serdecznie , pa !

25 komentarzy:

  1. Już nie jesteś początkująca:) Piękna torba:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Szydełko tunezyjskie nadal jest dla mnie nowością , ściegi i metody muszę podglądać u innych . Ciągle się uczę czegoś nowego .Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  2. Pięknie wygląda i te kolory no ślicznie💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory moje ulubione , wszelkie niebieskości to jest to , co lubię ! Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  3. Rewelacyjna torba, pięknie wykonana:) Świetnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Bardzo ładna torebka, perfekcyjne wykonanie z dbałością o każdy szczegół.Wiele robótek i nie tylko, tutaj sie zmieści.Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wiele pomieści ,to zdecydowanie duża torba . Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Ślicznie wyszła,świetna będzie na kolejne lato. wielkie brawo za wykonanie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ! Jeszcze zaklinam lato - noszę ja mimo deszczowej pogody ! Ale niedługo pewnie pójdzie na przeczekanie ...do następnych ciepłych dni !Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Przepraszam,komp mi się zawiesił nie tu miałam napisać

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, cudowna, zachwycająca! Taką torbę chciałabym mieć!
    Nie wiem czy się nie mylę, ale niebieskości chyba najczęściej występują w naszych pracach na tunezyjskie zadania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Niebieski to mój ulubiony . Jak znajdziesz trochę czasu , to możesz sobie tez zrobić torebkę , potrafisz ! Pozdrawiam

      Usuń
  9. Cudowna torebka, przepiękna i do tego w moich ulubionych błękitach. Super jest. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Torba jest po prostu przepiękna! Podoba mi się o wiele bardziej niż oryginał.
    Zastanawiam się tylko dlaczego przegapiłam ten post. I dlaczego z żabki zniknął link do poduszki. Podejrzewam, że zamiast dodać nowy link zmodyfikowałaś poprzedni link. Staram się aby w ustawieniach była możliwość dodawania nieograniczonej liczby linków więc gdybyś miała kiedyś problem z dodaniem drugiego linka to pisz (albo maila albo w komentarzu).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie wiem czemu zniknęło to z poduszką. Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  11. Ale cudo!!!! Przepiękna jest ta torba i ma boskie kolorki, aż Ci jej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną torbę zrobiłaś, z taką dbałością o detale :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !Detale są taką wisienką na torcie , warto się przyłożyć . Zresztą doskonale o tym wiesz , Twoje prace są takimi "wisienkami" Pozdrawiam

      Usuń