Obserwatorzy

piątek, 29 lipca 2011

Szydełkowa niebieska

Przeglądałam zdjęcia i wybrałam kilka nadających się do prezentacji .Niektóre nadają się bowiem tylko do oglądania w ścisłym gronie...Na początek wspomniana w tytule szydełkowa niebieska bluzeczka
                                             a tu na plaży
                          i jeszcze jedno  ,które nieco " poprawiłam "
znalazłam jeszcze zdjęcia zrobione w trakcie powstawania tej bluzeczki:

wydawało mi się,ze już je pokazałam,ale się pomyliłam.To wszystko przez to,że chciałam ze wszystkim zdążyć przed wyjazdem.No i zdążyłam...Następna prezentacja za jakiś czas,jak znowu będzie chwila tylko dla mnie i  ...    komputera

5 komentarzy:

  1. super bluzeczka , i podziwiam ze chodzisz w tym co sama robisz , ja niestety nie ....

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za miłe komentarze,nie lubię chodzić w tym co inni,więc sama robię sobie coś do ubrania

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka śliczna i w moim kolorku.

    OdpowiedzUsuń
  4. robisz piekne tuniki moze masz ladny wzor na tunikie mam sonate i szukam wzoru co pasuje do sonaty,

    OdpowiedzUsuń