Obserwatorzy

czwartek, 13 grudnia 2012

Miętowy sweterek


Sweterek z krótkim , lekko kimonowym rękawem . Włóczka to bawełna z akrylem , poszło 180 gram , druty nr 4 . Wzorek na środku znalazłam w gazecie - Sandra dzianiny nr 11/2012 , model 25 , tylko zmieniłam stronę ukośnych dziurek. Po bokach prosty ażurek , który już wiele razy  pojawiał się u mnie.




Jeszcze parę fotek , kolor sweterka miętowy , ale nigdzie nie jest taki jak ma być.





Dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze ,pozdrawiam cieplutko , pa!

18 komentarzy:

  1. Świetny :-)
    Super w nim wyglądasz :-) Jak dla mnie - idealny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie pokombinowałaś, brawo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak Ty nie trzymam się schematów zbyt sztywno,dziękuję i pozdrawaim

      Usuń
  3. Bardzo ładny zestaw wzorów. Nie wiem tylko, czy ma być taki luźny, czy na tęższą osobę robiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację na mnie jest za luźny,bo nie jest mój.Dla siebie może zrobię podobny,ale na pewno będzie węższy.

      Usuń
  4. Fajny sweterek :) a z kolorami ostatnio to ciężko się fotografuje... pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sweterek i świetnie,że się uśmiechasz! Ja uśmiecham się do Ciebie;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapię ten uśmiech i będę nosić przy sobie,pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. swietny sweterek...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Efektowna bluzeczka i już wiem ,ze nie dla ciebie:))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,nie każda rzecz którą pokazuję jest moja,staram się pisać ,ale czasem wyjdzie inaczej,pozdrawiam

      Usuń
  8. Ładna bluzeczka, podobają mi się rękawki, szkoda tylko, że koloru nie widać:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takiej pogodzie trudno o dobre zdjęcia,pozdrawiam

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba :) Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń