Obserwatorzy

niedziela, 16 grudnia 2012

Eksperymentalny skończony !

Początki dziergania pokazywałam już  tutaj .
Ten sposób dziergania to THE CONTIGUOUS METHOD, wypatrzyłam ją tutaj ,na blogu Hobby Antosi. Na pierwszy rzut oka wygląda na skomplikowaną, a jest bardzo prosta.
Zastosowałam się do opisu Antosi, wprowadzając na początku tylko 1 zmianę , zwiększyłam ilość oczek między markerami , zamiast 2 mam 4 oczka.

 The Contiguous Method  opracowana przez SusieM , która udostępnia ją za darmo.
 Jeżeli skorzystamy z tej metody to prosi o zamieszczenie takiej krótkiej informacji. "This garment is worked seamlessly from the top-down using the contiguous sleeve method developed by Susie Myers, SusieM on Ravelry (http://www.ravelry.com/people/SusieM )". 

Męczyłam go dość długo , bo nie miałam przekonania , czy będzie dobrze leżał . Szczególnie dekolt , a właściwie jego brak. Ale wszystko jest ok , przynajmniej tak mi się zdaje .
Zdjęcia na szybko , zaraz po zdjęciu z drutów , przy siąpiącym deszczu na balkonie.


Wbrew moim obawom leży dobrze ,nic nie ciągnie ,zobaczymy jak będzie przy dłuższym noszeniu.
tu się chowam przed deszczem


 na wieszaku nie wygląda zbyt zachęcająco, zyskuje dopiero z "wkładem"




Przy drutach Addi nr 3 , dzierganie trwało wiecznie , tym bardziej na okrągło. Poszło 210 gram tej zdobycznej włóczki , został mały kłębek .
Nie ma żadnego wzoru , bo docelowo mam zamiar naszyć jakąś aplikację, ale jeszcze nie zdecydowałam.Na dziś tyle, mam nadzieję , że opublikuję tego posta , bo mój net zachowuje się dziwnie, czyli pojawia się i znika.

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie prezentuje się ta tuniczka i ma świetny kolorek :) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie kolory,co widać ,będzie to chyba dość często zakładany ciuszek,pozdrawiam również,Dorota

      Usuń
  2. Świetna :) Lubię takie co dopasowywują się do figury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię,dopóki nie przybędzie mi zbyt dużo "zimowego sadełka",dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  3. super tunika, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszła ta tuniczka i bardzo ładnie w niej wyglądasz!!!
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,jestem z niej zadowolona,pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świetnie w niej wyglądasz. Bardzo ładnie wyszła a mała aplikacja np.filcowana, przyda jej tylko uroku:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,filcowania jeszcze nie próbowałam,moze czas się nauczyć,pozdrawiam

      Usuń
  6. swietnie sie prezentujesz w tej tunice...bardzo ladna...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała :-)
    I nie będę oryginalna - rewelacyjnie w niej wyglądasz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam się chyba czerwienić,tyle przemiłych słów,dziękuję!

      Usuń
  8. Bardzo ładna i zgrabna tunika.

    OdpowiedzUsuń
  9. ta metoda jest świetna i wbrew pozorom daje dużo możliwości z wyrobieniem dekoltu i na ramionach można sobie swawolić z wzorami ;)
    fajna tunika!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę robić tą metodą,więc się okaże,czy wyjdzie inaczej,pozdrawiam

      Usuń
  10. koleżanka ma już pierwsze koty za płoty a,że wyszło bardzo fajnie i świetnie wyglądasz :)) możemy się brać za nowy sposób.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń