Obserwatorzy

poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Szydełko tunezyjskie i miś testowy

Zadanie 10 -  czas się kończy , a mój szalik niestety nie . Za dużo czasu poświęciłam na inne prace szydełkowe , choć też na drutach mam kilka zaczętych robótek .
Koncepcja szalika ulega zmianom , to pewnie jeszcze nie jest ostateczna wersja :




Dużo czasu poświęciłam też na wymyślenie i przetestowanie wzoru na mojego misia , takiego  "misiowego " .
Ten jest pierwszy , pruty kilka razy .Robiłam , prułam , zmieniałam wzór i tak w kółko...
.Jeszcze nie wygląda jak powinien , ale pracuję nad tym !


Więcej  zdjęć następnym razem , jak będzie gotowy drugi miś ,tak dla porównania .
Pozdrawiam serdecznie , pa !

9 komentarzy:

  1. Dorotko, grunt że szalika przybywa. Mnie pomysły się zmieniają w trakcie dość często :-)
    Prześliczne kolory włóczki!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybywa, ale powoli .Włóczka ma ładnie przechodzące kolory ,szaro-czarna-biała tez jest bardzo fajna .Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Miś jest uroczy:) Szalik tez na pewno będzie fsajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta cieniowana włóczka. Szalik będzie zjawiskowy :)
    Misio jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię cieniowane włóczki ,ta nie jest zbyt droga , a fajnie się układają kolory . Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  4. Ja koniecznie muszę zacząć szydełko tunezyjskie ogarniać! Wygląda cudownie :D A i miś, bardzo uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do nauki razem z nami ! Szydełko tunezyjskie to wiele możliwości ,mnóstwo ciekawych wzorów ! Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  5. Świetnie Ci wychodzą te sploty na tunezyjskim szydełku. Miś śliczny

    OdpowiedzUsuń