Obserwatorzy

poniedziałek, 26 lutego 2018

Sweter na "c"

Dzisiejszy wpis miał być dużo ,dużo wcześniej ,
ale zawsze było cos innego ,  ważniejszego ...
Żeby nie było , że tylko szydełko , dzisiaj swetry na drutach !
Pierwszy  - tytułowy powstał jeszcze przed świętami .

Udało mi się go wydziergać dzięki pomocy Gabrysi z tego bloga 
Dziękuję bardzo Gabi !!!!


 






Sweter powstał z 2 motków Anilany ze staryyyyyych zapasów i prawie całego motka cieniowanej Nako Baby . Wiedziałam , że nie wystarczy tej różowej .
Dekolt i paski są więc z Nako . Druty 3 mm

Na zdjęcia załapała się tez czapka


 
Zużyłam niecały motek Yarn Art  Shetland w kolorze szaro-gołębim , bynajmniej ja go tak widzę
 
Drugi sweter to  "kudłaty" , powstał z kilku szalików kupionych w SH
Robiony tradycyjnie od góry , raglan z dziurkami i tak nie widać !
 


Fryzura po zdjęciu czapki , więc nie wygląda dobrze , ale innych zdjęć nie mam...
Wiem , że ten sweter dodaje parę kilo , ale cóż po zimie i tak jest mnie więcej....
 
Pozdrawiam serdecznie !
 

13 komentarzy:

  1. Pomysłowy puchaty sweterek. Szczupłym we wszystkim dobrze, ja nie mogłabym założyć takiego cacka. Sweterek sposobem na C ciekawi mnie ale jeszcze tym sposobem nie robiłam. Gabi to takie dobre serducho wszystkim pomoże. capka jest super. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi to naprawdę super serdeczna osoba , zawsze pomoże !Włochaty sweterek zobaczyłam u mojej mamy , przymierzyłam i postanowiłam też sobie taki stworzyć .Trochę to trwało , ale mam !Dziękuję serdecznie i pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Oba swetry bardzo mi się podobają i w obu wyglądasz dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo ten kudłaty :)))) mój faworyt a Ty zdecydowanie możesz sobie przy swojej figurce na niego pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!!Kudłaty jest super ! Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  4. Śmietankowej anilany mam jeszcze furę na szpulach:) Ładne bluzki ta z szalików mi się podoba i wygląda na ciepłą:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest jeszcze fioletowo- wrzosowa, ciężko stwierdzić i kremowa , ale moje są w zwojach, część już przewinięta na kłębki. Pewnie jeszcze coś powstanie...Kudłaty z szalików jest ciepły , ale bez przesady . Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Oba swetry sa piekne.Ladnie wykonane.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne udziergi śliczne kolory.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń