Obserwatorzy

środa, 5 kwietnia 2017

Mochilla Bag po raz drugi

Powstała jeszcze w zeszłym roku , ale nie doczekała się zaprezentowania na blogu .
 Czas to naprawić ...



Tym razem tylko 2 kolory , zrobiona inaczej , bo łapałam tylko tylną nitkę .
Dno z wzorem gwiazdy , wzory znalezione w necie , nie pamiętam dokładnie gdzie



W środku kieszeń z zamkiem na drobiazgi , klucze czy dokumenty .
Pasek w pasy , bez wzoru

 


Jest dużo większa od pierwszej , ale nie zapisałam wymiarów , a torba jest u nowej właścicielki .
Dziękuję  , że jeszcze do mnie zaglądacie , jakoś ciągle mało czasu na więcej postów , a tyle rzeczy jest gotowych do pokazania ...
Pozdrawiam , pa !!!

5 komentarzy:

  1. Fajna:) A wiosna idzie to na pewno się przyda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaki fajny bag. Świetnie się skomponuje z lekką garderoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wszystkim ! Chyba niechcący usunęłam moje odpowiedzi ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń