Obserwatorzy

środa, 8 marca 2017

Kolorowy sweter

Wszystkim kobietom wszystkiego najlepszego !
Czas nadrobić  choć trochę zaległości blogowe...
Dziś sweter z Mimozy Multi , skończony we wrześniu ,  jakoś nie było mu dane tu się zaprezentować.
Miała być szydełkowa poduszka ,  ale jest sweter i bardzo jestem z tego zadowolona  ,  to mój ulubieniec !

 
Zdjęcia robione w ciepłe wrześniowe popołudnie     
 

Pierwszy raz robiłam wykończenie rękawów I-cordem



                                                         tak prezentuje się tył swetra


Pozdrawiam serdecznie , pa !

14 komentarzy:

  1. Sweterek śliczny i ma kolorki takie jak lubię!!!
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu pięęęękny!!!!!!!Kolory bajka ,uwielbiam z energetyzował mnie od rana:)Serdecznie pozdrawiam Dorotko!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też poprawia nastrój i za to go lubię .Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. W sklepie od razu ta włóczka urzekła mnie kolorami i nie mogłam jej nie kupić ! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Bardzo fajny sweterek. Bardzo ładne kolory i praktyczny fason
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten sweterek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenny i radosny, świetny sweterek! Pozdrawiam, K :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny sweterek z przemyślanych odcieni koloru. Pomysł z "łątkowym" pasem wspaniały. Świetny na wiosenne spacery. Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń