Obserwatorzy

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Torebka na szydełku nr 3

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe słowa !
Długo zabierałam się za napisanie tego posta ,  torebka dawno gotowa ,  już u właścicielki . Będzie krótko  : wzór afrykańskie kwiaty ,włoczka bawełniana Camilla ,4 motki kakaowej i 1 motek czarnej , czyli 250 g .







Torebka zapinana na zamek .W środku czarna podszewka  kieszonka też zapinana na zamek , uchwyty krótsze , długości  ok. 60 cm , do środka wszyłam podwójnie złożony bawełniany sznurek , aby były mocniejsze i nie naciągały się .
Szerokość torebki na dole 42 cm , wys . 27 cm .
Pozdrawiam serdecznie !

20 komentarzy:

  1. Ładna, zgrabna torebeczka, z bawełny, to zapewne miękka i niedrapiąca.
    Ja mam 2 podobne z czegoś sztywnego plecione, to żakiety i sukienki się od nich mechacą. Twoja jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest miękka i dość spora , trochę pomieści.Dziękuję i pozdraawiam

      Usuń
  2. Śliczna :-) Cudne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie z czarnym zawsze dobrze wygląda , a ten kakaowy jest tez fajny , poprzednia torebka jest w tym kolorze .Dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Ten motyw jest uniwersalny i nadaje się do wszystkiego:) Bardzo elegancka torba na wakacje:) Nadaje się idealnie na plażę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się ,że na plaży nabrała by nieco piachu .Ale jest wielkości idealnej na małe zakupy .Albo na jakoś robótkę ,żeby podziergać w wolnej chwili .Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Świetna torebka te kwiatki są uroczę ja mam z nich też torebkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw jest uniwersalny ,ma wiele zastosowań,myślę o poduszce...Dziękuję !

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Witam wśród obserwatorów ! Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  6. ŚWIETNA torba na lato jak znalazł.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę kilka chwil nie zaglądałam do Ciebie a tu taki wysyp torebek ! Są fantastyczne - ta z poprzedniego posta ma niesamowity wzór ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna torebka. Wkręciłaś się w robienie toreb, normalnie super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wkręciłam na dobre ! U mnie tak jest , jak coś mi się spodoba , to idzie cała seria !Chusty , bransoletki koralikowe czy koszyki a papierowej wikliny też powstały "prawem serii " ! Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  9. Jest świetna. Nachodzi mnie żeby sobie coś podobnego na lato wydziergać.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na co czekasz ! Szydełko w dłoń i do dzieła !!! Pozdrawiam !

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś również miałam zapędy, aby zrobić taką torbę ale zrezygnowałam. Przede wszystkim dlatego, że zakochałam się w włóczce z jedwabiu https://alewloczka.pl/pl/c/Wloczki-z-jedwabiu/11 i teraz praktycznie na niej tylko pracuję. Niestety do takich wyrobów jak torby to ona się nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń