Obserwatorzy

piątek, 22 maja 2015

Torebka na szydełku nr 2

Dziękuję za miłe słowa odnośnie pierwszej torebki !
Druga powstała dla znajomej,  wg zdjęcia na Stylowi.pl:


Tak wygląda oryginał , a to moja wersja , powiększona wg życzenia :











powstała też mała torebeczka dla małej damy ( 3 - latki )



 Torebka z obrobionych szydełkiem kółek , a raczej uszczelek , to było niezłe wyzwanie . Jak obrobić kółka można zobaczyć  tutaj .
Myślę , że wyszło całkiem dobrze . Znajoma zadowolona , więc jest ok .
Wymiary torby prawie jak mojej
wys. 30 cm
szer.
na dole 40 cm , u góry 30 cm
zużyłam prawie 5 motków włóczki bawełnianej Camilla , szydełko nr 3




Pozdrawiam serdecznie , pa !

25 komentarzy:

  1. Kapitalnie Ci wyszła ta torebka. Sporo pracy, ale efekt kapitalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,poszło dość szybko , około tygodnia ,ale tylko to robiłam,inne prace czekały.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wyszła tak samo jak oryginał a pomysł z uszczelkami znam i można z nich zrobić pasek ozdobny do tuniki:) Ale nie myślałam, że aż tyle włóczki zejdzie na taką torebkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Też byłam zaskoczona jak szybko zużywały się moteczki ! Ale Camilla to tylko 125 m w 50 g moteczku , wiec wiele nie ma ! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Kapitalna torba, większa bardziej przydatna, niż malutka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do większej można wrzucić jakiś zakupy a mała to tylko ozdoba.Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  4. Takie torebki są wygodne i cały czas na topie, bardzo fajnie wymyślone wzory z kółek i kolor też ciekawy, uniwersalny. Fajne! Pozdrawiam cieplutko, K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór nie mój,ja tylko nieco powiększyłam.Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Kapitalna! Ta z poprzedniego posta też zrobiła na mnie wrażenie. Fantastyczne torebki... Pozazdrościć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,to jeszcze nie koniec z torebkami ! Pozdrawiam !

      Usuń
  6. Świetnie wyszła ta torba. Podoba mi się jej wielkość i kształt.
    Kiedyś dziergałam z użyciem podobnych podkładek pasek do sukienki i małą serwetkę na komodę.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !Kształt jest fajny ,też mi się podoba. Nad paskiem sie zastanawiam, do tuniki bym coś potrzebowała.. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Do ideału jej daleko ,ale bardzo dziękuję !!!Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Witam w kręgu moich obserwatorów !

      Usuń
  8. Fakt niezaprzeczalny jest IDEALNA.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta torebka, oryginalna, ale wygląda bardzo profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wizytę i miłe słowa ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mówiłam,że Zdolniacha z Ciebie!!! Super torebeczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! To nie jest ostatnia torebka ! Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  12. Super torebki, bardzo ładnie wyglądają te kółeczka i fajna włóczka w kolorze kakao, ładnie pomyślane - brawo! Pozdrawiam, Krista

    OdpowiedzUsuń