Obserwatorzy

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Poduszki na szydełku



Poduszki  - wzór falisty na szydełku . Są już u córki , więc mogę teraz je pokazać :



                                                   Zapinane  na 2 czarne guziki





Nie są idealnie kwadratowe , bo chciałam zachować  kolejność kolorów przy zszyciu . Pasują na wkład 40 x 40 cm . Kolory neutralne , pasują do wszystkiego .
Spodobało mi się szydełkowanie , ale na drutach też coś się dzieje ...

Pozdrawiam serdecznie , pa !

16 komentarzy:

  1. Prześliczne Dorotka...i pasujące do mojego koca;) hahahah Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe poszewki :-) Doskonałe kolory - bardzo mi się podobają :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne stonowane kolory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne poszewki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i kolor pasujący właściwie do wszystkiego.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne poszewki, jak dla mnie kolory idealnie zgrane ze wzorem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór falisty we wszystkich odcieniach jest super, bardzo go lubię.Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  7. Fajne poszeweczki,- uniwersalne kolorki zastosowałaś, - bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za wszystkie miłe słowa ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń