Obserwatorzy

środa, 8 maja 2013

W przerwie

A w zasadzie w chwili odpoczynku od malowania  , bo ręce już odmawiają posłuszeństwa . Jestem w trakcie malowania , wcale nie małych form  ,  tylko ścian i sufitów , czyli zwykłe domowe malowanie . Bolą mnie już ręce , wiec  robótkowo nic się nie dzieje .
 Ale mam coś zaległego z papieru do pokazania , co jest już w użytku :


                                             Stoi w łazience i dobrze się spisuje .

                                                Tak wyglądał nieco wcześniej :







Dno tym razem z kartonu , malowane bejca w kolorze błękit turkusowy 2 razy , potem lakier .
Pozdrawiam serdecznie , pa!

17 komentarzy:

  1. Fajny koszyczek i zastosowanie od razu znalazł :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,w planach jest drugi ,na resztę drobiazgów,które na razie siedzą w tym pudełku po chusteczkach.Pozdrawiam!

      Usuń
  2. I wreszcie jest wszystko w jednym miejscu:) Bardzo przydatna rzecz pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Porządek musi być!Taki koszyczek lepiej przestawić,aby zetrzeć kurz,niż przestawiać po jednej rzeczy.Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. jak skończysz u siebie i nabierzesz wprawy ,to zapraszam do mnie,moje mieszkanie już nie prosi o malowanie, ono wyje!!Koszyczki to dobra rzecz do zdyscyplinowania małych wiecznie gubiących się rzeczy.Ja preferuję kwadratowe i prostokątne-są bardziej ustawne,choć owalne czy okrągłe wyglądają efektowniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawę już mam ale nie skorzystam z propozycji!Sama chwytaj za pędzle i wałki i do pracy,to fajne i zarazem męczące zajęcie.Wszystko boli,ale efekt jest zadowalający .Koszyczek miał być kwadratowy ,ale rogi nie wyszły ,więc jest jak widać,jednak nic się nie przewraca w środku,bo dno jest z kartonu.Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Fajny koszyczek, życzę dobrych efektów malowania. Podziwiam pracowitość, ja przy odnawianiu bawię się pigmentami i dobieram kolory farb, na więcej nie mam siły. Życzę dobrych efektów tej ciężkiej pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię malować,choć to męczy ,a kolory też osobiście wybieram!Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Pracowita Malarka z Ciebie:)))I wikliniarka-koszyczek jest świetny:)))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!Mam jakąś smykałkę do malowania wszelkiego,kiedyś nawet próbowałam obrazków,może kiedyś pokażę.A wyplatanie to cos nowego,mam pełno zapału,na razie.Pozdrawiam serdecznie1

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszło i kolorek mój ulubiony. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Mój też ulubiony,oprócz fioletu!Pozdrawiam

      Usuń
  8. fajny i praktyczny pojemniczek
    nie umiem malować ale tapetowanie idzie mi całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tapetowałam u mamy,nawet listwy wykończeniowe kleiłam,czyli robotnik ze mnie chyba niezły?Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Ale artystka z Ciebie:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń