Obserwatorzy

piątek, 17 czerwca 2011

Nowe wyzwanie

Zaczęłam robić sweterek od góry,tym razem już na serio,taki porządny. I zachciało mi się zrobić ażurek na rękawach,ale nie wiem jak go zrobić na okrągłych drutach.Normalnie narzuty przerabiam na lewo po lewej stronie robótki,ale tu nie ma lewej strony.Kto pomoże?Nie staję z robotą bo jadę dalej z dołem sweterka,ale kiedyś skończę i co dalej?Nie mam dziś nowych zdjęć ,jedynie coś cyknięte przy okazji i nie na temat:




Znalazłam te kartki przy porządkach,zrobiłam zdjęcia tylko niektórym,większość nie dostąpiła tego zaszczytu ,już dawno znalazły nowy dom.Lubię czasem zamienić druty na igłę...

5 komentarzy:

  1. W rzędzie następnym po narzutach robi się na prawo całość :)

    Fajne kartki, zawsze chciałam nauczyć się wyszywać. Piękne cieniowanie na kwiatkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jak pisze Ingwen ja też przerabiam narzuty na prawo, śliczne karteczki
    http://robotkowykacikkasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za rady już się zrobiło pół rękawa(a może dopiero pół?)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za odwiedziny i miłe komentarze

    OdpowiedzUsuń