Obserwatorzy

piątek, 18 sierpnia 2017

Poduszka tunezyjska

Właściwie na szydełku wzorem  entrelac na szydełku  tunezyjskim .
Powstała w ramach nauki wzorów na szydełku tunezyjskim.
Włóczka Kotek w różnych kolorach , szydełko nr 4 , zwykłe , bo to małe prostokąty . Kilka dni solidnej , ale bardzo przyjemnej pracy i mogę się cieszyć nową poduszką :




Druga strona to dokończony fragment pokazywany ostatnio :




Nie wyszła kwadratowa , rozmiar 40 x 45 cm.  Następnym razem zrobię kwadraty 7 oczek na 5 rzędów , powinno wyjść bardziej zbliżone do kwadratu .
 Połączyłam obie części szydełkiem , półsłupkami , potem jeszcze jedno okrążenie :


Ale najpierw ręcznie wszyłam zamek , jestem zadowolona z efektu , bo nic się nie marszczy i jest ok



                                           tu w towarzystwie poduszki z haftem 


Jeszcze parę fotek , nie mogę się zdecydować , które fajniejsze :





Poduszkę zgłaszam do zadania nr 3

Pozdrawiam wszystkich serdecznie , że wytrwaliście do końca  i dziękuję za miłe słowa  ,pa !                                              
 

18 komentarzy:

  1. Rzeczywiście fajna poducha. Mnie bardziej podoba się ta kolorowa strona.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Kolorowa strona jest weselsza tez mi się bardziej podoba.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczna poduszka. Nie robiłam nigdy szydełkiem tunezyjskim, ale widzę, że warto się nauczyć. Bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam do nauki ,tyle mam teraz pomysłów, tylko czasu za mało ! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Super Ci wyszła ta poszewka, świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !Kolorki są fajne ,ale czasem można popatrzeć na czarno-białą stronę , jak w życiu .Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękna poduszka! Fantastycznie sobie poradziłaś z tym zadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pilną uczennicą ! Beak świetnie objaśniła na filmiku. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Bardzo ładna:) Chyba muszę spróbować:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Polecam , spróbować nie zaszkodzi , może Ci się spodoba . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. świetna ta poducha , dla kogoś kto na co dzień macha drutami i szydełkiem nie było to chyba trudne zadanie. Fajny jest ten zestaw kolorystyczny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! To zadanie nie należało do trudnych ,po obejrzeniu filmiku dałam radę ! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Super ta dwustronna poduszka. Jw dopiero drugie zadanie zrobiłam, może 3 też dam radę,mam jeszcze cały wrzesień.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ! Jeszcze zdążysz z 3 zadaniem ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszka wygląda wspaniale! Nic tylko się do niej przytulić! Kolorystycznie bardziej mi odpowiada jaśniejsza strona, a jednak podoba mi się że poducha ma dwa oblicza :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! W zależności od humoru można obrócić sobie poduszką ,raz wesoła a raz nie ! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń