Obserwatorzy

środa, 23 sierpnia 2017

Cieniowany sweter V- line



Zobaczyłam bluzeczkę V-line na blogu Gabidrut i bardzo mi się  spodobała . Wzoru nie kupiłam , bo nie umiem , ale kombinowałam sama .W necie gdzieś  znalazłam , że na środku oczka się dodaje  ,   a po bokach pod pachami  zbiera .  Oglądałam zdjęcia na Ravely  . Coś udało mi się wytworzyć , nawet nadaje się do noszenia , chociaż mogłam dać więcej oczek na początku . Wtedy byłby lepszy dekolt i w biuście byłoby luźniej ! Skończyłam pod koniec zimy ,ale na zdjęcia jak zwykle musiał poczekać ...






Włóczka Himalaya Everyday Rengarenk  100 % Anti -Piling acrylic  100 g -250 m ,poszło 360 g
Druty chyba 3 lub 3,5
Jak się zmobilizuje , to zrobię jeszcze zdjęcia samego swetra , z bliska ,bo tak nie widać ażurku na przodzie , z tyłu są tylko prawe pomiędzy narzutami .
Pozdrawiam serdecznie , pa

12 komentarzy:

  1. Świetny sweterek, kolorki moje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo interesujący ! Do tego bardzo ciekawy efekt na dole . Chętnie zobaczyłabym zdjęcia w zbliżeniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się uzupełnić zdjęcia . Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  3. Też myślę coś pokombinować z tym fasonem:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować stworzyć taki sweterek ,oby Ci się udało ! Moja rada : nabierz dość dużo oczek na początek ,bo ja mam trochę mało . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Sweter jest przepiękny i super w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy sweterek i ladnie wykonanay.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko, piękny Ci wyszedł. Sama mam ochotę na kolorowy. Mój dekolt jest szerszy, bluzkę często eksploatuję, bo to moja ulubiona, w tym roku musiałam obskoczyć go na szydełku, bo za bardzo się naciągnął, ale taki urok bambuska. Bardzo miło,że Cię zainspirowałam.Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń