Obserwatorzy

wtorek, 12 lipca 2016

Torba plażowa

Witam wszystkich !
Większość z Was pewnie jeszcze przed wakacyjnymi wyjazdami , ja już wróciłam z nad naszego pięknego morza . A  jak morze to piasek ,plaża , wiec i torba...



Zdjęcie robione na szybko , jak zorientowałam się , że warto go zrobić  w odpowiednim otoczeniu , jest wiec piasek , parawan , no i moje klapki...




Zapięcie nieco inne niż zawsze , takie było w poprzedniej , kupnej torbie plażowej
Może dobrze nie widać , ale sugerowałam się  tym kursikiem

Nie jest dokładnie taka jak tam , jest " po mojemu "
Kieszeń ma specjalnie wybrany fragment z podszewki :


Pierwszy raz wszywałam oryginalna lamówkę


Mogłam wybrać tą wąską  , wyszłoby lepiej


W środku standard , czyli kieszonka na zamek i  2 z 1 - duża kieszeń przeszyta nie na środku , więc są kieszenie różnej wielkości .
Pewnie Was zanudzam moimi torbami ! Następny wpis będzie już włóczkowy !
Pozdrawiam serdecznie , pa !

10 komentarzy:

  1. Świetna torba i ta lamówka pasuje:) Sama też uszyłam dwie ostatnio:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra torba na lato to podstawa - świetna wyszła. Udanych wakacji nad wodą, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna torba :-) Doskonała na plażę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Już wypróbowana, spisała się świetnie Pozdrawiam sedecznie

      Usuń
  5. Świetnie wyszła. Bardzo staranne wykonanie.
    Idealna na plażę.
    Trochę zazdroszczę tego wypoczynku nad naszym Bałtykiem; W tym roku się nie wybieram i już żałuję.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ,że nie wypoczniesz nad morzem ,to niesamowity relaks ,może za rok ? Pozdrawiam cieplutko z chłodnego Śląska

      Usuń
  6. Ale u Ciebie ciekawie i torbisiowo. Podziwiam cierpliwość w realizacji pomysłów.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Pomysłów wiele ,a tylko dwie ręce !!!
      Tworzy się nowa torba , inna od pozostałych .Pozdrawiam serdecznie

      Usuń