Obserwatorzy

sobota, 10 października 2015

Poduszki z włóczki

Jedna na szydełku , druga mieszana - i druty i szydełko .

Pierwsza -tylko na szydełku , wzór Bavarian Crochet , już u mnie był ,tutaj
Tym razem w spokojnych barwach





Druga ma jedną stronę zrobioną na drutach a drugą na szydełku





Wypatrzyłam ten patchwork na tym blogu , nie jest tak perfekcyjnie wykonana , ale mi się podoba ,
Włóczka to pozostałości z optymistycznego sweterka .
skończone jeszcze przed wakacjami .
Pozdrawiam serdecznie ,pa !


9 komentarzy:

  1. Świetne ta w szarościach bardzo mi się podoba.
    Ostatnio bardzo polubiłam szydełko ,robótki szybko przybywa chociaż jest włóczkożerne!
    Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ! Rzeczywiście chyba szydełko pochłania więcej włóczki ,a wzór Bavarian to już strasznie pożera włóczkę ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda połączenie szydełka i drutów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne poduszki. Obie bardzo mi się podobają:))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne obydwie a połączenie drutów i szydełka w poduszce dało fascynujące wrażenia,podoba mi się.:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności obie , ale ja bardziej pochylam się do tej w szarościach cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne podusie :-) Piękne kolory i wzory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super poduchy :) uwielbiam poduszki robione na drutach albo na szydełku, bo dodają wnętrzu przytulności :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze !Poduchy z włóczki tworzą dom przytulniejszym . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń