Obserwatorzy

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Naszyjnik z wisiorem

Prezentował się nieco przy sukience (nie )sylwestrowej , czas na bliższe poznanie :


Na początku był guzik , spory , został przyklejony do filcu , niestety fioletowego , bo miałam inny plan . Ale zmieniłam kolory , padło na jasne  :beż , kremowy , biały  ,złoty i brąz . Wszystko nn , więc bez możliwości dokupienia ,naszyjnik jest niezbyt długi ,ale mi to pasuje , można przedłużyć zapinając na łańcuszek .



 Nie jest doskonały , widać nierówności , ale nie jest źle .







Tu dla przypomnienia pierwsza moja taka praca :


Plecki też chyba wyszły nieźle :


      Wisior był gotowy dużo wcześniej , ale sznur koralikowy powstawał w tempie ślimaczym , jednak został skończony ,  brakło któryś koralików . Haft koralikowy jest piękny , podziwiam prace mistrzyń ! Nigdy im nie dorównam , bo nie można trzymać "pięciu srok za ogon " , czyli w moim wydaniu - jak się robi wszystkiego po trochę , nic nie będzie perfekcyjne ! To mi jednak nie przeszkadza , mam przedmioty wykonane własnoręcznie ,  różną techniką ,z koralików , włóczki itd .
Nie są doskonałe , ale nie muszą , są dla mnie , lub kogoś kto doceni ich wartość mimo niedoskonałości .
Ale się rozpisałam....
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających , pa !

10 komentarzy:

  1. Świetna praca :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały! Piękny wisior :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba wisiory piękne. Mnie się bardzo podobają możesz nosić z dumą A co tych srok to się zgadzam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i wypracowany. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,sporo pracy ,ale warto .Pozdrawiam serdecznie

      Usuń