Obserwatorzy

środa, 28 listopada 2018

Szydełkowe pieski

Kiedy w zeszłym roku kupiłam gazetkę Amigurumi Anna specjalna myślałam , że to będzie jedna zabawka i już .
 Spodobał mi się szczeniaczek w skarpecie...I przepadłam !
Skarpety nie robiłam , ale pieska owszem , wiele razy.

                                                           Czy nie jest słodki ?








Bez kudłatej fryzurki też fajnie wygląda


To był pierwszy , ale nie ostatni piesek .
Włóczka Kotek , szydełko 3 mm  - daje maskotką wielkości około 20 cm .
Całkiem fajna zabawka...
Pozdrawiam serdecznie, pa !

6 komentarzy:

  1. tez tak miałam, jak zrobiłam pierwszą zabawkę :) piesio uroczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Z kotami też tak mam ,jeden wzór a wiele kotków powstało ! Pozdrawiam

      Usuń
  2. Uroczy piesek! Sama doświadczyłam jak amigurumi wciąga. Pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń