Obserwatorzy

czwartek, 7 czerwca 2018

Maskotki na szydełku - Maja i Gucio

Dzisiaj trochę zaległości .
 Tą parkę zrobiłam jeszcze przed Gwiazdką zeszłego roku .
Był to prezent pod choinkę dla małej panienki .
Pomocny okazał się wzór znaleziony  tutaj
Nieco inaczej zrobiłam włosy Mai , jest trochę mniej elementów .
Głowa i tak jest ciężka , dlatego do środka między głową a tułowiem wszyłam zwiniętą w rulonik  ocieplinę.
 Dzięki temu głowa się nie kiwa !
Tak wygląda  moja wersja tych maskotek








Zrobiłam z włóczki Kocurek , szydełko 2,5 mm .
Wysokość maskotek to około 28 cm .
Wzór nie jest trudny , ale dobijały mnie te maleńkie paluszki !
Myślę jednak , że warto było się przemęczyć , efekt mnie zadowala !
Pozdrawiam serdecznie , pa !


9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tą bajkę:) Ładnie wyglądają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie oddają uroku maskotek,nie są dobre. A bajkę oglądałam wiele razy także z dziećmi. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie mogę kupić Maję i Gucia na szydełku?

    OdpowiedzUsuń