Obserwatorzy

niedziela, 3 kwietnia 2016

Szydełkowy miś


Zgodnie z zapowiedzią - kolejna maskotka na szydełku.
Najpierw było kilka godzin spędzonych  na oglądaniu  tego filmu i spisywaniu wzoru , potem dopiero zabrałam się do pracy .Efekt nie jest idealny ,ale zadowalający :

                                         
                                                                Widok z profilu :





Wyszedł dużo mniejszy niż w oryginale  , mój ma 11 cm . Miałam dość cienką włóczkę , szydełko 2,5 mm . Oczka wyszyłam jasną włóczką i to było dobre rozwiązanie .
Moim zdaniem wyszedł całkiem dobrze. ,  powędrował już do kilkuletniej dziewczynki .
Pozdrzwiam serdecznie , pa !

14 komentarzy:

  1. Śliczny misio :-) Mnie się bardzo podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się tak spodobał , że robi się kolejny miś - lawendowy . Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przypomina misia uszatka;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Już to słyszałam ...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smakowity swą czekoladowością!Nic tylko przytulać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ta skromność... efekt jest idealny :) Na prawdę super przytulanka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję !Starałam się i to jak !Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń