Obserwatorzy

sobota, 10 maja 2014

Ogoniasty - prawie na finiszu ...

Powstaje w porywach , dzień lub dwa go nie tykam , a potem przybywa całkiem sporo , tyle było 2 dni temu :

Dziś ma skończone oba rękawy , teraz  "wydłuża się " ogólnie .
Coraz bardziej mi się podoba ...




Dziękuję wszystkie odwiedziny i komentarze ! Pozdrawiam serdecznie , pa !
                                                                                                                                                                    
         




8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale w moim wykonaniu często się ten koniec strasznie wydłuża! Pozdrawiam

      Usuń
  2. Twój ma finisz a mój w powijakach.
    Zapraszam po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyróżnienie ,ale choć nie mam banerka,nie biorę udziału w łańcuszkach. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Zapowiada się smacznie:))))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za szybkie dokończenie, wygląda bardzo bardzo ładnie! Śliczny jest ten kolor. Jej, szkoda, że musiałaś pruć ten zaczęty sweterek z poprzedniego postu... Na pocieszenie powiem, że ja też pruję...
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co sprułam ,to już nadrobiłam ,tyle że zwykłym raglanem,teraz jest ok,wszystko pasuje.Pozdrawiam !!!

      Usuń