Obserwatorzy

środa, 16 kwietnia 2014

Malinowy , koralikowy komplet

Po kilku pruciach i rozbieraniu koralików z żyłki ,wreszcie skończony ! Przyjęty z zadowoleniem , co mnie ucieszyło , bo do końca nie wiedziałam  , czy się spodoba bransoletka w takiej formie :






Bransoletka wykonana ukośnikiem na 8 koralików , żeby w środku był otwór .
Koralikowy pierścień robiłam kilka razy , w środku bransoletki jest cienka , okrągła gumka . Myślałam , że jak przyszyję pierścień z  jednej strony do bransoletki, to drugi koniec się schowa , ale nic z tego ! Przyszyłam wiec z obu stron. Lekko się naciąga , więc bez trudu da się założyć . Najważniejsze , że właścicielka zadowolona .  Kolczyki wg życzenia na długiej szpilce , w sumie mają ok. 6 cm . Powstanie jeszcze większa kulka - zawieszka do łańcuszka , ale nieco później .
Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze ! Pa !

7 komentarzy:

  1. Malinowy komplecik - do zjedzenia! bez smarowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym zjadła ! A kolorek jest super,zrobię pewnie coś dla siebie .Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe rozwiązanie:))
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny soczysty kolor! Super komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały komplet :-) Cudny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń