Obserwatorzy

sobota, 15 czerwca 2013

Ananasy mnie dopadły !

Trochę mnie nie było , ale już jestem . Nie pisałam , bo nie bardzo było o czym , ale coś się robótkowo działo . Jak w tytule - dopadły mnie ananasy , czyli ogólnie znany wzór szydełkowy . Wszyscy już go znają , mają , a mnie naszło dopiero teraz . I od razu na dwie robótki !
Pierwsza to bluzka z Diany schemat znaleziony w necie , włóczka Kocurek , kolor seledynowy :




Robię na szydełku Tulip 1,5 mm  , wychodzi ciasno i może trochę sztywno  , ale rozmiar idealny , bo juz połączyłam boki i mogłam przymierzyć . Następną trzeba będzie zrobić chyba z cieńszej włóczki .

Druga to fioletowa tunika  , znaleziona  tutaj , choć jest ich więcej w sieci .


Kolor jest zbliżony do tego





Uwielbiam te kwiaty !
Włóczka to akryl , robiłam już z tego kiedyś chustę .
Na dziś tyle , pozdrawiam serdecznie !!! Pa ;)

14 komentarzy:

  1. Smakowite ananaski:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Ananaski wyglądają ślicznie, takie wzory ananaskowe zawsze mi się podobały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wzory są naprawdę śliczne,mam ochotę na następne!

      Usuń
  3. Obie bluzeczki zapowiadają się ślicznie :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada, czekam na całość robótek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej wolnej chwili staram się dziobnąć choć trochę,więc mam nadzieję,że szybko skończę.Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Bluzeczki będziesz miała piękne :-) Na tą drugą może i ja się skuszę ... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie mnie zachwyciły ,ale ta druga,czyli tunika bardziej mnie zaintrygowała.Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Oj - bardzo lubię ananaski :) Twoje bluzeczki będą świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Ci wychodzi ten wzorek :)Śliczne bluzeczki będziesz miała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń