Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2018

Szydełko tunezyjskie - zadanie 14

Rzutem na taśmę wrzucam zdjęcie drobiazgu wykonanego do tego zadania :



Wybrałam coś szybkiego , ale wzorek jest super !Niestety nie dysponuję czasem potrzebnym do zrobienia jakiegoś kocyka albo poduszki, a byłyby cudne !
Wykorzystałam łapkę , którą robiłam ostatnio , sprułam obramowanie i połączyłam obie części .
Kiedy będzie więcej czasu wrócę do tego wzoru...
Nadal nie mogę pisać komentarzy , więc wybaczcie moje milczenie pod Waszymi pracami !!!
Pozdrawiam , pa !

5 komentarzy:

  1. Ładnie ci wyszło:) Mi to tak nie do końca.

    OdpowiedzUsuń
  2. wychodzą fajne wzory :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszko! Ja też myślę, czy nie podszyć mojej łapki ze smock stitch bo trochę za słabo chroni przed ciepłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne to wyszło, nigdy nie używałam takiego szydełka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie komentarze ! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń